суботу, 18 грудня 2010 р.

Місто велосипедів

Любителям велосипедів присвячується...
Одна з моїх небагатьох картин аквареллю називалась "Весна в Амстердамі". Хотілось зобразити його світлим, сонячним, ніжним і наповненим свіжим повітрям. Насправді картина була написана задовго до моєї незабутньої мандрівки в Амстердам.
У людей виникають різні асоціації, повязані з голландською столицею. Для мене це насамперед ВЕЛОСИПЕДИ. Їх там не сотні, їх тисячі. Вони стоять на вулицях, вздовж каналів, прив'язані до брам чи підвішані на вікнах. Різних кольорів, з прикріпленими до них стрічками чи корзинками, наповненими тюльпанами, з вигравіруваними на них надписами або безіменні, але неодмінно стильні. Кожен із них уособлює яскраву особистість свого власника. А як мене вразили багатоповерхові паркінги для цих маленьких транспортних засобів! Іноді навіть здається, що автомобілі в цьому місті - персони "нон грата".
Я вже всерйоз задумалась над тим, щоб і собі придбати велосипед. Але зізнаюсь - їздити на ньому я не вмію! Остання моя поїздка закінчилась падінням в квітник і поламаним парканом біля будинку моєї шкільної подруги. Можливо, настав час продовжити свої "курси водіння" ?:)
Але не тільки заради велосипедів варто приїхати до голландської столиці. Чого вартий один лише тюльпановий ринок! Можете уявити собі мої враження, коли я побачила величезні оберемки улюблених квітів різних сортів та відтінків? А ще багаті музейні колекції (наприклад, шедеври Рембрандта чи Ван Гога) чи яскраві роботи вуличних майстрів граффіті...
Складається враження, що богемна атмосфера наповнює кожен куточок цього міста. Креативність помітна не лише в оздобленні вітрин, фасадів будинків чи інтер'єрів квартир (які можна спокійно розглядати через вікна, так як жителі міста велосипедів часто обходяться без фіранок), вона у самому стилі життя кожного амстердамця.


І якщо вам не вдасться на власні очі побачити голландську столицю - перегляньте фільм "Трое и снежинка". Хоча це мила новорічна історія одного кохання, у ній можна цілком відчути творчу атмосферу цього прекрасного міста.

0 коментарів:

Дописати коментар