середу, 5 січня 2011 р.

Cinéma або Фільми, що надихають. Ч.II

На Новий рік та Різдво завжди хочеться вірити в чудеса. В цей період ми знову стаємо дітьми і чекаємо подарунків під ялинкою, або принаймні здійснення найзаповітніших мрій. І навіть найбожевільніші вчинки приймаються на "ура", якщо вони продиктовані справжніми почуттями.
Фільми, про які я сьогодні напишу - це фільми, які доводять, що чудеса трапляються, що в глибині душі усі є дітьми, які люблять дуріти, вірять в казки, а їхні наївні витівки приносять щастя.




Serendipity / "Інтуїція" - один з моїх улюблених фільмів. Він показує, як випадкова зустріч може змінити життя, і водночас - що випадковостей не буває!На кожному кроці нас чекають знаки долі і збіги обставин, які в кінцевому рахунку приведуть до коханої людини та здійснення мрій.



Le fabuleux destin d'Amélie Poulain / "Амелі". Напевно немає такої людини, яка б не бачила цього фільму. І не випадково я пишу про нього у блозі "Naїve Art", адже це просто уособлення наїву в кінематографі!Чудеса не просто трапляються, люди самі можуть їх творити, роблячи щасливими інших.Так щиро, по-дитячому. А ще я люблю його за прекрасні саундтреки Яна Тірсена. Не одна моя картина була написана під цю музику.
"Bien sûr, tu la connais! - Depuis quand? - Depuis toujours! - Je l'ai vu? - Oui! - Ou? - Dans tes rêves!"


Jeux d'enfants / "Закохайся в мене, якщо наважишся". Ох, ці французи! Тільки вони вміють так майстерно поєднати романтику, наївність, французький шарм та непередбачуваний сюжет. Будьте обережні, коли граєте в "Слабо - не слабо"! Дитячі забави можуть мати небезпечні наслідки... Але вони дозволяють відчути всю повноту життя!

Зізнаюсь чесно - я бачила ці фільми разів 5, якщо не більше. Вони примушують посміхнутись і повірити, що життя прекрасне.
Чудеса трапляються. Головне - повірити в них! Веселого Різдва!

1 коментарів:

Анонім сказав...

справді чудові фільми!)))

Дописати коментар