вівторок, 8 лютого 2011 р.

Fabrice Seixas. Сфотографуй відчуття

Fabrice Seixas. Sensation 7
Молодий французький фотограф Fabrice Seixas народився 25 січня 1982 року. Закінчив факультет образотворчого мистецтва університету  Paris I - Panthéon Sorbonne. Сьогодні є активним учасником мистецького життя Парижу. 
Fabrice Seixas. Sensation 1
Не буду багато писати про Фабріса. Його фотороботи говорять самі за себе. Особливо люблю його серію "Sensations (відчуття, почуття)". Вона наповнена світлом, повітрям, ніжністю і пристрастю водночас. Чомусь асоціюється у мене з композицією Яна Тірсена "Le matin".
Fabrice Seixas. Sensation 4
Про це не говорять. Це відчувають. Це читають між рядків. Бо усе найцікавіше залишається за кадром. Все дуже просто - Фабріс примушує працювати нашу уяву.
Fabrice Seixas. Sensation 3
Його фото - це переважно моменти з життя жінок. Він знаходить романтику і ніжність у повсякденних речах. У жестах, погляді, горнятку кави на столі чи в складках мереживної білизни.
Fabrice Seixas. Sensation 5
Хочу прикрасити одну зі стін його фотороботою. Обіцяв обміняти на одну з моїх картин. Що ж, чекатиму наступної подорожі до Парижу!

Ну а поки за творчістю Фабріса можна стежити на його сайті.  

5 коментарів:

Richard сказав...

Не хочеться нікого ображати, але дивлячись на такі роботи, в мене, грішним ділом, підвищується самооцінка і я себе теж починаю рахувати митцем. Об'єктивно, кожен смертний не встаючи зі свого ліжка може зробити такі "шедеври" і для цього не треба закінчувати факультети мистецтва в Парижі...

Юлія Мельник сказав...

Ігор, дякую за коментар! Правду кажеш - щоб творити, не обов'язково мати художню освіту чи закінчувати курси фотомистецтва. Головне - це ідея. Як ти зловиш момент і як покажеш його. А про смаки, ти сам знаєш, не сперечаються. Комусь подобається, комусь - ні.
Тебе я завжди вважала митцем, і твої фотографії вміють здивувати. До речі, нагадай мені, де можна побачити твої нові роботи?

Richard сказав...

В мене замало хороших робіт, щоб їх викладати десь в Інтернеті. А викладати щось таке, як цей хлопчина, ще й на однойменному сайті, мені було би стидно...А він судячи з усього навіть їх і продає. Просто нема слів... %-((
Для мене мистецтво це коли людина робить щось з нічого, а не коли людина старається подати ніщо за щось. Але тут дійсно все зводиться до смаків. І вони у нас, судячи з усього, дійсно різні.

Юлія Мельник сказав...

Чесно кажучи, дуже не люблю дискутувати. Але не можу нічого не відповісти. Насправді Фабріс не продає свої фотографії. Просто у французьких фотографів та художників є така традиція - обмінюватися своїми роботами.
Мій пост - це далеко не реклама творчості Art Rouge. Він присвячений його серії робіт "Sensations". А в своєму блозі я пишу тільки про те, що мене "зачепило", що мене надихає. Мої враження. І не лише про геніальних митців.
Кожна людина має право на творчість, якщо отримує від цього задоволення. І як показує історія, лише час є найкращим критиком.

Richard сказав...

Мене, як фотографа початківця, це також "зачепило", тому я і висловив свою думку.

Дописати коментар