суботу, 7 січня 2012 р.

Лижний сезон

Підозрюю, що вас, як і мене, страшенно засмучує відсутність снігу та морозяних візерунків на вікнах! Але це не перешкоджає моїм друзям чудово проводити час на лижних курортах і долати нові вершини.
"Лижники" (полотно, олія)
Щиро захоплююсь людьми, які вміють кататися на лижах чи сноуборді! Особисто я навіть в горах взимку жодного разу не була :) Якщо чесно - ніяк не можу зібратися і примусити себе поїхати. Мені потрібно, щоб хтось просто сказав: "Юля, зранку - на лижі. Без питань". Тоді вже не буде, куди відступати :) От тільки не вирішила поки, що краще - лижі чи сноуборд? Що порадите?

А поки свій лижний сезон я розпочинаю картиною "Лижники", яку присвячую усім своїм друзям, які люблять зимовий екстрім.
Вітаю вас з Різдвом, бажаю вам любові, натхнення і багато-багато лапатого снігу!

2 коментарів:

Юлія Мельник сказав...

Сама не можу повірити, що все-таки поїхала в гори і стала на лижі. Справді, неймовірні відчуття! Дякую моїм друзям, які підтримали мене! We did it!

M.Argherita сказав...

Witaj Julio.
To niesamowite, że dwie artystyczne dusze spotkały się dzięki postcrossing.
Ślicznie malujesz.Masz talent.pozdrawiam serdecznie.

Дописати коментар