неділю, 26 лютого 2012 р.

Найромантичніший міст у світі

Можливо, для когось найкрасивішим мостом у Європі є паризький Міст Олександра ІІІ, для мене ж це - Тумський Міст у Вроцлаві (Tumski Most). 

Це не просто споруда, перекинута через р. Одру, це свого роду символ кохання, що з'єднує два серця. Можливо тому його ще називають Міст Закоханих (Most Zakochanych). І справді, на синьо-зеленому мості завжди можна зустріти пари, які прикріплюють до нього кольорові колодки на знак вічної любові, а ключики від них викидають в Одру. Уявляю собі, скільки таких ключів зараз лежить на її дні! :) На колодках - імена закоханих і романтичні надписи, як ось наприклад такий: «Пів мого , щоб твоє було цілим». Хіба не прекрасно? Сподіваюсь, одного дня там буде і моя колодка...)
Міст успішно окупували не тільки закохані, але й численні фотографи і художники. І це не дивно, адже з нього відкривається приголомшливий краєвид на річку з дикими качками і лебедями, знаменитий Катедральний собор з двома шпилями,  Костел Найсвітлішої Діви Марії на Піску.І якщо мене колись запитають, чи варто їхати до Вроцлава, я відповім - швидше купуйте  квиточок на поїзд і не забудьте піти на Тумський міст, тримаючи за руку кохану людину!

P.S. Тумський міст збудовано у 1889 році за проектом Альфреда фон Шольца, над Північною Одрою. Довжина - 52,19 м, ширина -  6,84 м. До 1945 р., коли відбувся його капітальний ремонт, носив назву Dombrücke.

0 коментарів:

Дописати коментар