суботу, 29 березня 2014 р.

Сни під зорями


"Солодкі сни під зорями" (полотно, олія), 2014 р.
Коли всі навколо говорять про війну і наш маленький світ починає руйнуватись, як ковток свіжого повітря потрібні любов, гармонія і ніжність... Згадала свою улюблену книгу Ернеста Хемінгвея - "Свято, яке завжди з тобою" - і уривок з неї, який запам'ятала на все життя:
"Ми спали, притулившись одне до одного, у великому ліжку під пуховою периною, а вікна були відчинені, і зірки були такі близькі і яскраві".

Напевно це і є найбільше щастя - засинати в обіймах коханої людини і бачити кольорові сни разом, під мирним зоряним небом.
Памятаю, як народилася ідея картини - на клаптику паперу у перші дні мого перебування у Вроцлаві. Я малювала ескіз, витаючи у хмарах, а моя подруга Анічка Дмитрів паралельно писала вірш. Прекрасніше за неї ніхто б не зміг передати ці відчуття! Ось такий у нас вийшов творчий тандем:
Вся моя ніжність - для тебе,
Дихаю твоїм запахом, мрію,
Мої сни ніби падають з неба,
Твою душу в долонях лелію.

Ти - моє, ти для мене створений,
Я з тобою - у вічній гармонії.
Притуляюсь до тебе зорями,
Хай триває ця мить, мого щастя агонія...

Анна Дмитрів (Вроцлав, 26 вересня 2013 р.)
Солодких Вам снів поряд з коханими! І нехай небо над нашими головами завжди буде безхмарним.

2 коментарів:

Unknown сказав...

сила!

pim_ira сказав...

чудово! до мурашок!

Дописати коментар