середу, 8 лютого 2017 р.

Hello, Saatchi


Be original. Buy original.
Saatchi Art

Кілька тижнів тому взяла участь в опитуванні Art Tactic щодо перспектив онлайн-торгівлі на арт-ринку для їхнього нового звіту Art Market Outlook 2017 і була приємно вражена результатами, які мені надіслав засновник платформи Андерс Петерсон. Арт-ринок активно перетворюється в онлайн-ринок, практично кожен його учасник представлений в мережі - від самих художників до аукціонних домів, арт-дилерів та навіть арт-ярмарок. 
Ребека Вілсон, куратор та директор онлайн-галереї Saatchi Art (Фото: http://www.laweekly.com)

Колекціонер з 1969 р., галерист з 1985 р. Чарльз Саатчі заснував одну з найкращих галерей сучасного мистецтва, яка сьогодні залишається одним з лідерів на цьому ринку. Він завжди купував мистецтво, яке подобалось особисто йому, і не особливо звертав увагу на арт-критиків чи моду. І це так яскраво простежується в роботі www.saatchiart.com!
"Я купую мистецтво, яке мені подобається. Я купую його, щоб показати на виставках. Потім, якщо це здається мені правильним, я продаю його і купую щось ще. Це не означає, що я змінив свою думку про роботу, яку продав. Просто я не хочу зберігати щось вічно" (Чарльз Саатчі)
На днях я також приєдналась до Saatchi Art і чекатиму на відгуки з усього світу. Заходьте: https://www.saatchiart.com/account/profile/880865 

"Бик іспанський" (полотно, олія), 60х70, 2013 р.
    



0 коментарів:

Дописати коментар