неділю, 21 жовтня 2012 р.

Музика, яка надихає

 "...А як болить зимовий спокій нашого вікна...ніжно-пастельний, як і твій улюблений Моне..."
С.Вакарчук "Така, як ти"
Усі свої картини я пишу під музику. Не можу без неї. Кожна робота, кожен колір асоціюється з якоюсь мелодією, словами, виконавцем. Досі пам'ятаю, що свою першу картину олійними фарбами я написала під "Квітку" Океану Ельзи. Так захотілось навчитись малювати ними - просто пішла до художників на вул. Валову і купила в них фарби і пензлики...а далі вже натхнення і музика підказали, якою має бути та картина.

дуже люблю це фото Славка - шкода, не пам"ятаю, з якого сайту :)


Океан Ельзи і музика Славка Вакарчука надихають мене завжди. Не пропустила ще жодного їхнього концерту. На одному з них навіть святкувала свій День народження! Це було у Львові, коли саме вийшов їх альбом "Міра".
Останній концерт ОЕ у Тернополі, кілька днів тому, подарував цілий океан емоцій, адреналіну і чергову порцію натхнення. Щирість виконавців відчувається у кожній ноті, кожному акорді, посмішці і словах! З нетерпінням чекаю обіцяного нового альбому у травні. Можливо, це буде подарунок до мого Дня народження? :)
Збираюся спати...У ролі колискової - пісня, яка нікого не залишає байдужим. Шкода, що Клод Моне ніколи її не почує - він дійсно мій улюблений...

0 коментарів:

Дописати коментар