суботу, 20 жовтня 2012 р.

Creta

Ви читали книгу Нікоса Казандзакіса "Грек Зорба" (прийнаймні, фільм точно бачили!)? Події знаменитого роману протікають на острові Кріт. Мені пощастило - я прочитала його одразу після подорожі на острів. І ніби знову пережила кожну мить на ньому. Ніде більше я не зустрічала такого спокою, затишку, гармонії і гостинності. Досі перед очима маленький безлюдний острівець на горизонті, охоплений легким туманом, який проглядається із золотистого піщаного пляжу. Чайки, величезні бірюзові хвилі, вітряки, маяк на горизонті...


Філософія старого грека Зорби проста - насолоджуватись кожною хвилиною життя у всіх його проявах: 
"Курлыканье журавлей звучало грозным предупреждением о неповторимости и скоротечности человеческой жизни, всем, чем можно насладиться, надо наслаждаться, пока жив. Во всей бесконечности мироздания нам не дано другой возможности".
Без сумніву, Кріт одне з найкращих місць для цього. Там справді хочеться творити, вдихати аромати на повні груди, кохати...Жити повним життям! 
І ви здогадуєтесь, що без натхнення я не повернулась - доказом цього є мої "Чайки з острова Кріт". Думаю, вони теж поділяють філософію старого мудрого грека :)

"Чайки з острова Кріт" (полотно, олія), 2012 р.

0 коментарів:

Дописати коментар