понеділок, 5 листопада 2012 р.

Кавові історії

Мене часто запитують про те, що надихає мене на картини. Не буду нічого вигадувати - іноді це може бути просто горнятко кави. Ароматної, свіжозвареної, гарячої...

Знаєте, як з'явилася моя перша картина? Моя подруга Мар'яна колись попросила мене: "А намалюй мені щось". І перше, що прийшло мені в голову - запашна кава у білій порцеляновій філіжанці, кольори охри, неаполітанський жовтий, кадмій жовтий і оранжевий... Тепло і затишок. Та картина і досі висить в Мар'янки на кухні, так приємно! :)
І сьогодні знову моїм натхненням стала кава. А точніше - "Карма Кава", наша нова кав'ярня (кафе-лабораторія!), куди я забігла з друзями зігрітися в холодний осінній вечір і випити своє улюблене латте (тепер знаю, що правильно саме "лàтте" - в Італії вам під назвою "латтé" приготують звичайне молоко :)). Ніколи не була в улюбленому всіма кавоманами "Старбаксі", але впевнена, що у них немає таких приємних, щирих і веселих баріста, з якими можна поговорити про все на світі, як в "Карма Каві".
Ну що ж, скоро буде нова картина на кавову тематику! А ось іще одна її героїня (крім кави, звичайно!) - ця карпатська красуня давно чекала свого "виходу в світ":):

Почніть ранок з ароматної кави, і він буде успішним. Гарного понеділка! ;)

p.s. Можете почати його з "Карма Кави": вул. Валова, 5 (зліва від книгарні "Є")
      http://www.facebook.com/karmakava
Думаю, буду там частою гостею. Адже це місце, яке надихає!



0 коментарів:

Дописати коментар