середу, 21 серпня 2013 р.

Дружня виставка у дружній ресторації

Мої дорогі, як давно я нічого не писала! Блог простоює, а Юля сидить біля мольберта і вигадує нові картини :)
Літнє натхнення не пройшло повз мене, і ось нарешті я знайшла саме те місце, де хочу побачити свої картини - це дружня ресторація "Мамонт", де кожен може відчути домашній затишок, відпочити, поспілкуватися з найкращими друзями, почитати книги та випити неповторне капучіно із маленьким мамонтом на молочній пінці!

Ви запитаєте - чому не в галереї? Наприкінці літа хочеться, щоб мої роботи були оточені приємними людьми, позитивними емоціями, посмішками, спогадами про незабутній відпочинок, зустрічами старих друзів, які давно не бачилися... "Мамонт" просто створений для цього! Тому і є не просто ресторацією, а ресторацією друзів - для друзів. 
Розумію, що слово "друг" у цьому пості повторюється надто часто, але нічого не можу з цим зробити :) На відкритті виставки гостем вечора буде мій давній друг - талановитий музикант Петро Амбрик - тому чудова атмосфера і ліричний настрій гарантовані!
Чекатиму Вас з нетерпінням 27 серпня о 20:00. Не забудьте Ваші посмішки, мрії та трошечки літнього сонця у очах!




0 коментарів:

Дописати коментар