неділю, 10 листопада 2013 р.

Kraków. Невипадкові зустрічі

On ne sais jamais en quoi la soirée sera faîte
Ніколи не знаєш, чим закінчиться вечір


Я щиро вірю, що випадкових зустрічей в житті не буває. І шляхи схожих між собою людей якимось дивним чином обов'язково перетинаються в найнесподіваніших місцях, коли цього зовсім не чекаєш. 
Краків. Три сюжетні лінії під Вавелем. 9.11.2013

Останнім часом таким місцем для мене став Краків, який сміливо може розділити з Вроцлавом титул "miasto spotkań". Без сумніву, одне з найкреативніших міст Польщі, яке просто пронизане історією, натхненням, несподіванками, яскравими емоціями. Місто настрою, як його назвала одна моя подруга. 
Не дивно, що саме тут була організована конференція "The Idea of Creative City", на якій мені пощастило познайомитися з Дашею Акіменко, талановитою дівчиною з Фінляндії, що малює неймовірно добрі, світлі і щирі акварельні мультфільми. Але разом з тим - такі глибокі за змістом. Не можу не поділитися з вами одним із них! Отже, зустрічайте - "Misha, the Flabbergasted Bear":


Misha, the Flabbergasted Bear from daria akimenko on Vimeo.
Який добрий у неї голос, помітили?  "Absolutely anything is possible" - ну як не погодитись! :)


Ніколи не думала, що колись мерзнутиму на автовокзалі Кракова о 2 ночі з двома валізами та балетками на ногах перед зачиненими дверима станції, чекаючи на ранковий рейс до Вроцлава. Але вкотре переконалась, що у компанії цікавих людей жодні неприємності не страшні, більше того, з легкістю перетворюються на веселу пригоду. І тепер я знаю ще одну чудову людину зі Львова - талановитого фотографа Тараса, який чекав на вранішній авіарейс до Норвегії (tarasbovt.com). Ось моє улюблене з його фото - сонячне, добре, з ароматом свіжої львівської кави...
Taras Bovt. "Care"

Я щиро вірю, що випадкових зустрічей в житті не буває. Збіги обставин? Хто знає! Ніколи не знаєш, як закінчиться вечір, як кажуть французи :)

0 коментарів:

Дописати коментар